zaterdag 23 februari 2013

Beatiful friday: from flop to fab

Hoe doet ze dat toch? Denken jullie dat ook weleens als je een andere moeder tegekomt uiterlijk onberispelijk en 4 kinderen in het gelid. Maar ook vooral het hoe gedeelte. Ik zie op straat soms vrouwen die zo prachtig zijn opgemaakt dat ik denk dat wil ik ook. Maar hoe?
Een van je musthaves is Sharon Farrell. Zij is magisch met make-up en zelfs ik kan het nadoen



Kijk het verschil ongelooflijk toch!!! Ik vind vooral de tip voor het mengen van foundation super.

Ultimate do: Primer

De eerste keren dat ik hierover hoorde dacht ik ja hoor wat een geldklopperij. Nog een extra duur product bovenop al die producten die ik al heb voor mijn gezicht. Maar toch naarmate ik wat ouder word merk ik toch dat mijn make-up wat begint te wandelen over mijn gezicht. Ik maakte me sochtends op en was zeer tevreden. Maar aan het einde van de dag keek ik in de spiegel en ontdekte dat het in niets meer leek op waar ik voor ging.
Ik ging naar steeds duurdere producten; leverde mijn loreal eyeliner in tegen de style van chanel. En mijn maybelline mousse foundation tegen forever van dior.

Maar de echte oplossing is voor mij toch een primer. Hiernaast geeft ook gewoon een mooiere finish in zijn geheel waardoor het er gewoon net wat beter uitziet. Ik gebruik die van make-up for ever en ben er super tevreden over. Maar eerlijk moet ik bekennen ik heb deze gekregen en hij is zeker niet goedkoop. Ik overweeg dan ook om die van loreal ook uit te proberen omdat ik hele goede verhalen erover hoor.



Ultimate dont:

Ik houd van glitter glans en wanneer ik oogschaduw zie neig ik eerder naar glanzende kleurtjes dan naar de matte. Ik had al vaker voorbij zien komen dat je mat en glanzend moet mengen. Maar zoals altijd heb je een voorbeeld nodig. En die kwam toen een vriendin van mij volledig uitgepakt had met allerlei glanzende oogschaduws. In eerste opzicht zag het er mooi uit maar het was erg schreeuwend. De hele avond had ik de neiging om er wat matte oogschaduw op te doen. Ik heb mijn lesje geleerd!!!!

 
Stay fabulous

Geen opmerkingen:

Een reactie posten